welcome to my blogger :)

Asalamualikum :) , hayy ,i,m farah hannani, 14 nak masuk 15 dahh , kelana jaya :) ni blogger aku ,blogger aku tak lawa mcm blogger korang pon . kalau korang sudi follow laa yee ? kalau tak sudi ? takpoo lahhh , nak buat acano lagi kan ? hoho ,kbhaiii :)

Edit by :Farah'Wc


Saturday, 31 March 2012

*SUPERHERO*

heyyy , this is my boyfriends :)
*HALIMAN NOOR HAKIM*
dia ni amat sensetive :O
susah tau nak pujuk budak manje ni 
hahahahhahahahahahah 
whoaaaaaa ,pejam celik , pejam celik
kitorang dah 7 bulan dahhh 
btw kau sangat comel + manja :P
iloveyoubie :* 

Thursday, 4 August 2011

hahah , best ohh , edit blogger niee .. best bestt .. nanti aku cite sume pasal hdup aku n hdup mmbe2 aku .. jom  join ramai2 baca .. :DD, follow sekali okayh ?
hye all :DD

Tuesday, 2 August 2011

owner blog

my name is farah hannani bt ahmad mukri , 
im 4teen years old 
stay dekad kelana jaya , selangor.
sekolah dekad smk kelana jaya